רעייתו של איתמר בן גביר בריאיון: "איתמר ייצא שתהיה אבטחה על היהודים"

אסתי פלד 1 Comment on רעייתו של איתמר בן גביר בריאיון: "איתמר ייצא שתהיה אבטחה על היהודים"

איילה בן גביר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" הבהירה מהי הדרך היחידה שתיתן לאיתמר בן גביר את האפשרות לעזוב את שכנות שמעון הצדיק והבהירה כי האחריות על המשטרה, "פתאום שאיתמר הגיע לשכונה המשטרה קיבלה הארה משמיים ופתאום מצאו מי הפורעים ששרפו את הבית והמכוניות, 9 פעמים הם לא תפסו"

צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

איילה בן גביר, רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר התראיינה הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והבהירה מתי איתמר יעזוב את שמעון הצדיק,  "איתמר שם כרגע, מה יגרום לו לצאת משם ברגע שתהיה אבטחה כמו שצריך על היהודים".

איילה פירטה את הסכנות האורבות ליהודי השכונה ואמרה, "מותר ליהודים בישראל ובפרט לחיות בביטחון בירושלים, מותר לו לצאת למכולת מבלי להיות תקוע בבית חודשים שלמים, מבלי החשש שמישהו ידרוס אותו, ידקרו אותו, ירקו עליו, ירביצו לו, הוא יכול לצאת מהבית מבלי לחשוש מה יקרה לאשתו. לקוות שהוא יקום בבוקר והרכב שלו לא יישרף בפעם העשירית. לנסוע לשבת ושהוא יחזור הביתה לא קרה כלום".

איילה השיבה על האשמה כי היהודים אשמים בכלל שהגיעו לשכונה, "אם לא היינו בארץ ישראל הערבים בכלל לא  היו פוגעים בנו, היינו הולכים לאוגנדה וזהו, בשביל מה הגענו לכאן שמסביבנו כל כך הרבה ערבים?".

איילת בן גביר הבהירה כי המשטרה צריכה להפעיל יד קשה יותר נגד הפורעים הערבים, "תפקידם לשמור על האזרחים, המשטרה אמורה לעצור את הפורעים. עכשיו שאיתמר הגיע פתאום מצאו את השורפים, לאחר 9 פעמים שהם שרפו את הרכב והבית. שאיתמר הגיע פתאום הייתה להם הארה משמיים לדעת מי השורפים. למשטרה יש כוח שהיא רוצה היא יודעת לתפוס את הפורעים. ניסו לשרוף יהודים בחיים בשבת, הם לא היו בבית, אם הם היו בבית הם היו נשרפים".

רעייתו של בן גביר סיפרה על האירוע אמש שמהלכו נחבל בראשו מאלימות של טורים ואמרה, "איתמר קיבל מכות בראש, הוא היה המיון, הוא עבר בדיקות. השר בר לב הפיל את כל הסיפור הזה על איתמר, זה שניסו לשרוף יהודים זה עבר בשקט. אבל אם יש יהודי שמוכן להתקומם נגד זה שאומר שיהודי לא יפצע לנו בעיר הבירה אז הוא מצייץ על זה".

 

 



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בנט מפחד מאנשים שפועלים שח"ו לא יגידו שעוד מישהו עשה משהו טוב במדינה